Прозорість та інформаційна відкритість закладу

 ЄДРПОУ

Ліцензія 

 Статут 

 Сертифікат

 Перспективнй план роботи школи на 2020-2025 н.р. 

Положення про внутрішнє забезпечення якості освіти

Стратегія розвитку Журавненського ліцею на 2022-2027р.р.

Мова освітнього процесу: УКРАЇНСЬКА

 

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з ООП

2023-2024 навчальний рік

Освітня програма на 2023-2024н.р.

Навчальний план на 2023-2024 н.р.

Річний план на 2023-2024 н.р.

Режим роботи Журавненського ліцею на 2023-2024 н.р.

Структура навчального 2023-2024 року

Оцінювання результатів навчання  учнів у 2023-2024н.р.

 

 

2022-2023 навчальний рік

Освітня програма на 2022-2023н.р.

Навчальний план на 2022-2023 н.р.

Річний план на 2022-2023 н.р.

Режим роботи Журавненського ліцею на 2022-2023 н.р.

Оцінювання результатів навчання  учнів у 2022-2023н.р.

 

 

 

 

2021-2022 навчальний рік

Річний план роботи закладу освіти на 2021-2022 н.р.

Освітня програма на 2021-2022 н.р.

Навчальний план 2021-2022 н.р.

Структура навчального року

Режим роботи

Мережа класів

 Річний звіт про діяльність Журавненського  ліцею протягом 2021-2022 н.р.

Протокол зборів-конференції

Результати опитування педагогічних працівників, учнів батьків, щодо впровадження електронних журналів та щоденників

 

 

 

2020-2021 навчальний рік

 Річний план роботи школи на 2020-2021 н.р.

 Навчальний план на 2020-2021 н.

Освітні програми для 1-11 класів на 2020-2021 н.р.

 

  Річний звіт про діяльність закладу освіти 

 

Правила поведінки здобувачів освіти  в закладі  освіти

І. Ми - відповідальні, старанні і наполегливі у навчанні:

1. Правила поведінки для здобувачів освіти базуються чинному законодавстві в сфері освіти.
3. Здобувач освіти приходять до школи без запізнень, за 10-15 хвилин до початку занять, чисті і охайні, займають своє робоче місце з першим дзвінком, готують все необхідне навчальне приладдя. 
4. Учень/учениця старанно виконує домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою. 
5. Під час перерви школярі прибирають своє робоче місце й готуються до наступного уроку.
6. У їдальні учням слід дотримуватися черги та культури харчування, не слід виносити їжу і напої за межі їдальні. 
7. До закінчення уроків учень/учениця може залишити територію навчального закладу тільки з дозволу класного керівника або чергового адміністратора (за письмовою згодою батьків). 
8. Учень, який був відсутній у школі з поважної причини до 3 календарних днів, може відвідувати школу без надання довідки від лікаря. Про відсутність учня/учениці батьки повідомляють письмово. 
9. У разі відсутності на навчальних заняттях по причині хвороби, здобувач/здобувачка освіти має обов'язково надати відповідну довідку від лікаря з рекомендаціями щодо допустимого навантаження на уроці фізичної культури зі вказаним терміном.
10. Учні відповідають за збереження свого майна. Якщо учень загубив щось зі своїх речей, школа не несе відповідальності. Але часто речі знаходяться, і в такому випадку їх можна забрати на І поверсі в гардеробі, а цінні речі - в керівництва школи.
 
ІІ. Ми - ввічливі: 
1. Здобувачі мають бути ввічливим у спілкуванні з учителями, працівниками навчального закладу, батьками інших учнів, а також з учнями. 
2. Здобувач/здобувачка освіти школи виявляє повагу до старших, піклується про молодших. 
3. Учні мають дбайливо ставитися до шкільного майна та речей, що належать іншим (учням, педагогам, іншим учасникам освітнього процесу). 
4. Не слід брати без дозволу чужі речі. За пошкоджене шкільне майно батьки учня відшкодовують збитки. 
5. З настанням холодної пори року учнівська громада перебуває у приміщенні школи без верхнього одягу та має змінне взуття.

 ІІІ. Ми - у безпеці:

1. Школа - територія, на якій не місце предметам або речовинам, які можуть зашкодити здоров'ю, безпеці інших людей або завадити проведенню навчального процесу (наприклад, зброю, вибухові, вогненебезпечні речовини, спиртні напої, сигарети, наркотики, отрути, невідомі речовини та предмети тощо). 
2. Під час перерви учні можуть вільно переміщатися по школі, окрім тих місць, де їм небезпечно знаходитися (дах, підвал, харчоблок, фізична і хімічна лабораторії, майстерні, спортзал). 
3. Булінг (цькування) - діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу недопустимі формами поведінки у школі та за її межами.
4. Не мають місця в житті школярів:
- біг східцями, коридорами та в класних приміщеннях;
- штовханина, кидання предметами або гра в м'яча у приміщеннях, не пристосованих для цього; 
- сварки між собою, з'ясування стосунків, бійки.