ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

З метою злагодженого та якісного проведення навчання Журавненський ліцей зареєстровано на #Платформа_для_дистанційного_навчання#classroom_meet

пакет #GSuite#GoogleWorkspace (технічний адміністратор та координатор – Савчук Інна, заступник директора з НВР, вчитель  інформатики).

Google Workspace – платформа для організації дистанційного навчання

 

G Suite for Education. Платформа для організації дистанційного навчання в Журавненському ліцеї з  01 листопада 2021 року.

Google Workspace (попередня назва  G Suite) — це пакет спеціалізованого хмарного програмного забезпечення й інструментів для спільної роботи від компанії Google (https://workspace.google.com/intl/uk/products/meet/).

Google Workspace – це проста й зручна платформа для роботи, усі сервіси якої інтегровано між собою. Вона заощаджує час і допомагає навчатися/працювати продуктивніше.

G Suite for Education містить Google-клас. Це платформа, в якій  створено  віртуальні класи, через електронну пошту додано до них (класів)наших реальних учнів, ставляться завдання в спільному структурованому просторі всім школярам або вибірково, оперативно здійснюється обмін інформацією, створюються індивідуальні учительські завдання або додаються завдання з інших платформ.

Учителями проводяться відеоуроки в GoogleMeet.

Відеозустрічі Meet шифруються під час передачі сигналу, а ввімкнені за умовчанням засоби захисту від порушень допомагають додатково убезпечити спілкування.Meet містить спеціальні додатки для пристроїв IOS та Android.

   Шановні батьки здобувачів освіти! Маємо велике прохання про допомогу з Вашого боку!

  • Просимо створити належні умови для дистанційного навчання Ваших дітей (наявність технічних пристроїв, доступ до мережі Інтернет тощо);
  • Здійснювати щоденний систематичний контроль за вхід Ваших дітей у віртуальні класи, створені на платформі Google Workspace;
  • Контролювати присутність Ваших дітей на відеоуроках (усіх здобувачів освіти 1-11-х класів зареєстровано в Meet);
  • Контролювати виконання Вашими дітьми завдань, заданих учителями;
  • Звертатися до адміністрації освітнього закладу з пропозиціями/зауваженнями/порадами в питанні ефективності організації дистанційного навчання у нашому освітньому закладі.